Skip to content

Mă-ta are cratimă

01/09/2012

Eram prins la birou, dar cu mintea pe afară
Vroiam să mă plimb, să mă bucur de vară
Dar totul, într-o clipă, s-a schimbat
Când Shobby4U, din „Feteshti”, m-a înjurat

Cei mai pudici dintre voi să-nchidă ochii sau fereastra
Că o să-mi bag şi o să-mi scot până învăţaţi ceva din asta
Când scrii „băga-mi-aş pula”, cratima-i stăpână
Bagă-ţi-o în orice, dar nu-n limba Română
Pune frână!
Tu n-ai decât să faci cum vrei,
Dar te rog nu folosi „decât” în loc de „doar”
Dă un share pe la prieteni ca să ne mai faci un „q”
Căcatul n-are „K” cum chuiveta n-are „Q”!
E secetă de litere şi sper să vină o ploaie
Să-nmugurească iarăşi I-ul în muie şi coaie
Piesa asta nu-i romantică, e chiar foarte pragmatică,
Lansăm o nouă tactică de-a învăţa gramatică!

Deşi e antipatică, apelăm la matematică
Minusul de acolo e cratimă-n gramatică
E doar o despărţire, te rog, nu-ţi ieşi din fire
Şi nu vărsa o lacrimă că mă-ta are cratimă

Deşi e antipatică, apelăm la matematică
Minusul de acolo e cratimă-n gramatică
E doar o despărţire, te rog, nu-ţi ieşi din fire
Şi nu vărsa o lacrimă că mă-ta are cratimă

Nu e nimic pe lumea asta la fel
Ca viaţa PE care o am în cartier
În jocul ăsta mare de care pe care
Se pare că e pe cale să dispară PE-ul din zare
Tu SMS, dr PLS, tu DND că BRB, vr STF, n PLM, dr lipsesc vocalele
Apropo! Pentru bagabonţii care se respectă
Să, liniuţă, ţi fut norocul e formula corectă
Sunt convins, dacă n-ar fi dat Pruteanu ortul popii
Azi ne-ar scoate ochii în ce priveşte copil, copi, copy/paste
Într-o petiţie online, dacă vrei,
Propun să-nlocuim în DEX „copii” cu „puradei”!

Deşi e antipatică, apelăm la matematică
Minusul de acolo e cratimă-n gramatică
E doar o despărţire, te rog, nu-ţi ieşi din fire
Şi nu vărsa o lacrimă că mă-ta are cratimă

Deşi e antipatică, apelăm la matematică
Minusul de acolo e cratimă-n gramatică
E doar o despărţire, te rog, nu-ţi ieşi din fire
Şi nu vărsa o lacrimă că mă-ta are cratimă

Mă-ta are cratimă
Mă-ta are cratimă
Mă-ta are cratimă
Mă-ta are cratimă
Mă-ta are cratimă
Mă-ta are cratimă
Mama n-are cratimă,
Dar mă-ta are cratimă!

Asta a fost tot, dragă internet.
Data viitoare când ne înjuri, fă-o corect!
Bate-n tastatură până rămâi fără deşte
Sunt patru „I” în morţii mă-ţii, foloseşte-i!

Mă-tă o să aibă cratimă
Ce cratimă are mă-ta!

[youtube:www.youtube.com/watch?v=jUINP5HQBSY]Sector 7 cu Krem – Ma-ta are cratima Super Calitate

* Gramatică de cartier: „Mă-ta are cratimă“! Sector 7 și Krem îi învață gramatică pe internauți

* SECTOR 7. Un clip haios care promovează scrierea corectă a devenit viral de Ziua Limbii Române

* De la dicţionarul moldovenesc la Ziua Limbii Române. Cum a încercat Voronin să creeze limba moldovenească

Tag: Krem & Sector 7, Mă-ta are cratimă, versuri, lyrics, youtube, pop culture
©turcanin2012

Comments are closed.

