Skip to content

Cacademicienii se pişă pe România

29/05/2012

Asta, ca să-l contrazic pe un mare filozof. Rrromân, evident, că doară îl cheamă Roman. La fel ca pe un alt mare român, Petre de la Apaca.

Deci:

Casa lui Henri Coandă, vândută cu fals în acte

Ionel Haiduc, preşedintele Academiei: „Am încasat 350.000 de euro
Ionel Haiduc, preşedintele Academiei afirmă că nu a aflat de afacere decât în urmă cu câteva luni, când a fost sesizat de contestatari. „Nu m-am ocupat personal de această problemă, ci conducerea administrativă. Din câte am înţeles, noi am pierdut irevocabil imobilul. Şi atunci, a venit acest domn la noi, căruia i-am vândut drepturile litigioase. Nu ştiu cum a făcut, dar a reuşit acolo unde noi am dat greş. Nu am primit niciun ban, până ce imobilul n-a fost vândut. Când s-a făcut vânzarea, am încasat 350.000 de euro. O parte din bani, vreo 200.000 de euro, au fost folosiţi pentru achiziţionarea unui sediu pentru Institutul de Cercetări Socio-Umane de la Târgu Mureş”, ne-a declarat Ionel Haiduc.

Pradă imobiliară. Casa lui Henri Coandă, vândută cu fals în acte

Cum explică un ministru prăduirea Casei Coandă. Uluitoarea justificare a lui Kelemen Hunor

Secrete şocante. Cum îşi bate joc România de „tezaurul Henri Coandă”

Iar cel ungurean, şi cu cel muntean… plus un haiduc…

Română: Casa Henri Coandă

Română: Casa Henri Coandă (Photo credit: Wikipedia)

În 1969, încă din timpul vieţii academicianului Henri Coandă, familia Coandă a donat această avere imobiliară statului român, mai precis Academiei Române, cu singura condiţie să nu fie înstrăinată, ci amenajată ca muzeu Henri Coandă & Constantin Coandă.

Să nu uităm că asta e ţara doamnei academician doctor inginer savantă de renume mondial pre numele ei Elena Ceauşescu (fostă Petrescu).

From → The blog

Comments are closed.

