Skip to content

Giovani Becali: Primele fâşuri şi primele cojoace

04/05/2012
Giovani del nuovo millennio

Giovani del nuovo millennio (Photo credit: _Shogo_)

Fabuloasa viaţă a lui Giovani Becali! A adus primele fâşuri în România şi primele cojoace, făcea 400 de dolari pe zi: “Când mă văd chelnerii, pentru ei e Crăciunul, e sărbătoare”

Pentru că a început de jos şi a muncit pentru banii lui, Giovani nu uită să fie generos cu cei care îl servesc.

Becali spune fără modestie că atunci când merge la restaurante şi chelnerii îi văd maşina se bucură şi se simt ca şi cum ar fi sărbătoare pentru ei.

“Când ospătarii văd maşina mea, e sărbătoare pentru ei, e Crăciun.”, a spus Giovani, la Antena 1.

Giovani Becali şi-a amintit de viaţa mea care o ducea înainte de 1989 şi a povestit cum se învârtea numai prin hoteluri şi restaurante de lux şi întotdeauna fetele roiau în jurul lui.

“Eu înainte de Revoluţie aveam câte patru cinci fete pe capota maşinii pentru că mai mergeam pe la Lido, prin alte părţi şi mai făceam 300-400 de dolari. Dacă nevastă mea avea 3.000 de dolari la ea nu mai era nevasta mea, la ce foame aveam. Viaţa mea se împarte în două, una de gangster, de aventurier şi una de om de afaceri. Eu luam masa la restaurante de lux şi noaptea aşteptam să înceapă programul la cluburile de noapte. Asta era viaţa mea. Nu era rău deloc, dar am plecat pentru că mi-a fost frică să nu mă înhaţe comuniştii şi îmi dau doi trei ani.”, a completat Becali.

Giovani a anunţat că vrea să intre în politică în această toamnă şi va candida pentru un post de senator.

“O să intru candida în toamnă la senatori. O să fiu pe listele unui partid din USL. Sunt calificat pentru că eu am un liceu care face cât facultăţile altora. Eu nu mai am chef de furat, când eu furam, nemţii dormeau.”, a încheiat Giovani Becali.www.cancan.ro

  • Orele (cufarulmonicai.wordpress.com)

From → The blog

Comments are closed.

