Skip to content

Pădure, verde pădure

25/02/2012

Şi-am zis verde trei alune, măi măi
Pădure, verde pădure, nene
Pădure verde pădure, măi măi
M-am pierdut cu puica-n tine
M-am pierdut şi eu şi ea
Aaaa ha haaaa, aaaa
Şi cu noi doi dragostea

Unde-i tinereţea mea
Doamne care-mi petreceam cu ea, măi nene

Pe ele, pe ele!

Pădure verde şi deasă, măi măi
În tine vreau să-mi fac casă, nene
Tu cu umbra ta cea deasă, măi măi
Eu cu puica mea frumoasă

Să-i fac casă în pădure
Şi să mi-o hrănesc cu mure
La umbriţa unui fag
Că noi ne-am iubit cu drag, măi

Să-mi fac casă printr-un fag
Să trăiesc făr’ de duşmani
Căci duşmanii m-au duşmănit
Era codrul înverzit
Eu eram tânăr voinic
Şi puica mea de iubit, nene

Căci codru n-are cărare
Eu am o puică ca o floare
Când o vede neica moare, măăăi
Doamne mă dobor de-a-n picioare, nene

Şi-am zis verde trei alune, măi măi
Pădure, verde pădure, nene

Pa ele pe ele,
I-auzi, ia!

Să nu mai mă spui la lume
C-am intrat cu puica-n tine
Las’ să mă spună pământu
C-ăla mi-a fost aşternutu’
Las’ să mă spună frunza măi
Că ea-mi ştie patima!

Ropăţi-m-am cu puica
Intram în codru cu ea
Doamne, nu mă vedea nimenea, măi nene
– Şi-ai puică, te spovedesc?
– Unde?
– Unde-o fi crângul mai des
Să-ţi dau şorţul la o parte
Şi rochiţa jumătate
Să te curăţ de păcate,
Ca să mă plângi pân’ la moarte

Să-ţi dau şorţul la o parte
Şi rochiţa jumătate,
Doamne să mă plângă pân’ la moarte, măi măi

Artist: Taraful haiducilor din Clejani

From → The blog, The music

Comments are closed.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 95 other followers

